Shadow and Dust

Shadow an Dust


#1 2011-09-14 14:02:23

Wodzu

Administrator

Zarejestrowany: 2011-09-14
Posty: 5
Punktów :   

Zbiór taktyk

Tutaj prosze umieszczac jak sama nazwa wskazuje taktyki na instancje

Offline

 

#2 2011-10-02 08:03:31

Delfii

Nowy użytkownik

10760134
Zarejestrowany: 2011-10-02
Posty: 2
Punktów :   

Re: Zbiór taktyk

LOCHY DALANIS (DoD)

Rekomendowany poziom postaci 57+
DPS minimum15k hp



OKANDER "SZALENIEC"

     Pod względem taktyki to prosty boss, ale naprawdę mocno uderza i ma masywne AOE. Tank powinien mieć minimum 30khp (bez buffów oczywiście) i powinien zawsze obracać bossa tyłem do pt bo jego najsilniejszym AOE jest atak frontalny. Od czasu do czasu boss znika z pola wali i na arenie pojawia się czarny krzyżyk, który sygnalizuje miejsce uderzenia tegoż bossa, po pojawieniu się kzyżyka jest kilka sek na ucieczkę z tego miejsca co trzeba szybko! uczynić ponieważ 1 uderzenie kończy się zgonem.

Boss ma także 2 inne AOE o większym i mniejszym zasięgu a także czasami strzela kulami ognia.


EKSPERYMENT NR.81

     Są tylko 2 rzeczy o które musicie uważać. Boss rzuca czar "Strach" na osobę z najwyższym aggro (jako tank robiący 1-raz tego bossa z pt gildyjnym wyłożyliśmy się na tym), i ten "Strach" musi być usunięty przez kapłana (lub przez inną  postać która może to uczynić), w innym wypadku czar się nie skończy i taka osoba będzie cały czas pod wpływem tej umiejętności.


EKSPERYMENT NR.203

     Jeden z najłatwiejszych bossów tutaj. Rzuca AOE o różnym typie działania tzn. niektóre mogą dać "stuna", nałożyć DOT na ciebie lub "zjeść" twoją manę. Jęsli będziesz stał za długo w polu działania jego AOE dostanesz kamień w swoim plecaku (zależny od rodzaju ataku od którego dostałeś obrażenia) - na przykład, kamień ognia który może zniwelować atak lodem. Ale tak naprawdę w przypadku tego bossa taktyke najczęściej się olewa, stosując "tank&spank" czyli kupą mości panowie kupą:P


PROTOTYP NR.114

     Tutaj podobna taktyka jak u poprzedniego bossa "tank&spank" z jedną uwagą, czasami boss rzuca AOE które zabiera 90%hp, dlatego healer musi być przygotowany na bardzo szybkie uleczenie tanka.
Są także 2 typy pojawiających się mgiełek na polu walki, a mianowicie 1-sza z nich zwiększa twój atak ale zmniejsza twoją obronę, druga z kolei zwiększa twoją obronę zmniejszając atak.
Dostajesz 150 ataku ale tracisz 150 obrony z każdym następnym buffem (albo w drugą stronę) zatem te buffy są bezużyteczne.

 
MAXIM EREKAT III

     Jest to jedyny trudny boss w instancji. Zadaje całkiem duze obrażenia (na pojedyńczy cel a także niszczące AOE). Są 2 rzeczy o których tu się powinno wiedzieć. W losowym punkcie pojawi się duża tarcza i wszyscy muszą podążać blisko niej. Zaraz potem jak boss wrzuci stuna 1 członkowi drużyny (jego nick wyświetli się na ekranie tak jak ma to miejsce u Glamo w HOS) i zacznie rzucać czar (czas rzucania to ok 3-4 sek) który to zdejmuje zestunowanego członka drużyny na jednego strzała. By ochronić go, jedna osoba z drużyny musi kliknąć na tarczę i ustawić się tak żeby być pomiędzy zestunnowanym członkiem dryżyny a bossem. Po zrobieniu tego, boss wzlatuje stając się odpornym na obrażenia, a także wytwarza ciemną mgłę która zadaje 5k obrażeń. Wszyscy muszą unikać mgiełki, najlepszą rzeczą jest stanie w jednym miejscu i ruszanie całą grupą.


Cyclops Lair
Nora Cyklopów (50lvl+)



1 boss -nie stunuje się nie spowalnia itp. bo włącza mu się frenzy i moooocno bije. Stunuje też tanka więc trzeba uważać kto jest drugi na liście aggro.

2 boss- wyciągamy najpierw zurhidony (2 albo 3 zależy jak uzna się i robi to jedna osoba) zabija się je za zakrętem. Potem ostatniego zurhidona najlepiej bić w lewym górnym rogu. Pojawi się boss to naparzanka w niego po chwili zniknie i pojawią się większe zurhidony które będą odporne na ataki ale z każdym pojawieniem się bossa będą odczuwać obrażenia. W sumie tylko bić i się utrzymać. Raz boss walnie dosyć mocne AOE więc trzeba się pilnować.

3 boss- są 3 bossy ;d nie są specjalnie ciężkie ale wcześniej ustalcie sobie kolejność bicia(np pierwsze litery od imion bossów)

4 boss- Walka składa się z 2 etapów:
*w pierwszym etapie full naparzanka boss nie ma jakiś specjalnie mocnych ataków
*drugi etap jest trudniejszy. Boss ma jakby więcej odporności, mocniej bije. Tutaj trzeba uważać na czerwone kule wypełnione energią. Stanie w nich odbiera jakies 1k hp ponad co chwile.

Warto dodać że minimum HP na tą instancję to 5k jeśli w pt nie ma koxów. Wiadomo jak i pt słabsze to sami musicie ustalać kto idzie kto nie żeby nie paść.

WEJŚCIE DO INSTANCJI WYMAGA PRE QESTÓW.



Kalin Shrine
Świątynia Kalina (50lvl+)


1. Iron Rune Warrior-ważne jest aby postacie atakujące stały dosłownie za plecami bossa z przodu stoi tylko tank(boss wali mocne AOE praktycznie zmiata na hita jak się nie ma sporo defa)

2. Yusalien-na tym bossie w 6 osób jest dosyć ciężko, często tego bossa się omija bo trudny a wiadomo różnie z dropem.
Ważne przy tym bossie jest to że gdy zamrozi kogokolwiek trzeba go odmrozić używając pojawiających się młotków.Zamrożone osoby które zaatakuje boss gina na hita.

3. Locatha-tutaj trzeba zabijać żaby które summonuje boss bo odnawiają bossowi hp i dają buffa po którym Locatha jest duuużo silniejsza. Po za tym czysta nawalanka.

4. Goddess of Art's Disciple-przed rozpoczęciem walki należy jedną osobę wskazać to niszczenia beczek znajdujących się wokół bossa.Boss bije mocno, używa mocnego AOE. Gdy rzuca on sobie buffa(staję się większy) natychmiast niszczymy beczkę która anuluje buffa. Bossa najlepiej bić przy beczkach(jak rozwali się jedną tank luruje bossa do następnej). Reszta PT bije i leczy.

5. Ensia-est prosty jednak bicie go powyżej 2-3 minut spowoduje że Ensia zacznie bić nawet po 2k, więc wskazane jest jak najszybsze zabicie.

6. Regin 2 ETAPY WALKI
-pierwszy etap to bicie Regina do 74-71% hp. Najlepiej jest go bić na w prawym rogu jak się wejdzie po schodach.
-po zjechaniu HP do 74-71% pojawi się klon Ensi dużo słabszy od normalnej. Po zabiciu go ważne jest aby ni lecieć środkiem sali bo to zluruje kopię Iron Rune Warrior.
-drugi etap to wykończenie Regina. Bijemy go w prawym rogu od wejścia. Przy 20% HP Regin powiela się zadając duże obrażenia więc gdy Regin ma to 20% hp to należy biegać w koło niego(oczywiście nie po całej sali). Powielanie trwa do wykończenia Regina.

Tank powinien mieć najmniej 12k HP przy niezbyt silnym PT. Jeśli jest 2 lekarzy tank może miec 10k hp.
Minimum HP to 5-6k bo duże kłopoty sprawia 4 boss.

Ostatnio edytowany przez Delfii (2011-10-03 09:01:13)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.naruto-arena.pun.pl www.capowrzesnia.pun.pl www.alians666.pun.pl www.zdhbratnieslowo.pun.pl www.ksczestochowa.pun.pl